KLServer

Buffered Earnings Ke – 28 di Blog AmmBoi

| 21/01/2011
Alhamdulillah..tak sangka ammboi. Ingatkan iklan CTR jer yang melayang-layang di blog ammboi sejak semalam. Rupa-rupanya Buffered Earnings yang terbaru dari en.Nuffnang baik hati tu.

Terima kasih untuk tuan DiGi juga kerana memilih blog ammboi untuk diletakkan BE berkenaan. Budi baik tuan akan ammboi balas dengan seikhlas mungkin.
Apa lagi kengkawan? Selalulah berkunjung ke blog ammboi. Jangan risau, ammboi akan balas semula jejak korang. Kalau tak sempat hari ni ammboi akan usahakan juga besok dan seterusnya. TQ semua!

Category: Buffered Earning

Comments (6)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Boloque says:

    tahniah2..aku pun tak penah dapat BE..kalo leh tlg ajar @ bgi tips utk dpt BE leh..thanks

  2. :: Mrs ZuriEd :: says:

    Buffered Earnings ini tok apa?? xphm?? huhuu..

  3. Haw says:

    Tahniah!.. aku nyer dah expired

  4. ZuXuZ says:

    tahniah2

  5. leo gurl says:

    tahniah tahniah
    mcmana nak dapat BE tue. . .
    tunjuk ajar lah sama :)

  6. leo gurl says:

    nak gak lah