PUTRAJAYA HOT AiR BALLON FiESTA 2011 | PUTRAJAYA | 2011

| 20/03/2011 | 0 Comments
Salam 1Malaysia Semua
Dah pergi jengok Putrajaya Hot Air Ballon Fiesta 2011 di Presint 2, Putrajaya ke? Kalau belum hari ni adalah hari akhir fiesta berkenaan. Ammboi yang dok dekat ni jer pun baru pagi tadi berkesempatan jenguk fiesta berkenaan. Tu pun pegi kejap jer tak sempat nak ‘serbu’ khemah-khemah yang ada kat sana. Ramai betul yang pergi sana, sampaikan nak parking pun susah.

Banyak jenis ballon udara yang ada kat sana. Tapi pagi tadi ammboi sempat tengok beberapa ballon jer. Biasalah anak kecik, adli keletihan terus tertidur atas bahu dan kami pun balik ajerlah. Hehehe…

Tags:

Category: INFO SEMASA

Leave a Reply

Your email address will not be published.