GADiS KELANTAN CEDERA TERJUN TiNGKAT 3 | APA KES Ni…MENYUSAHKAN ORANG JER…?

GADiS KELANTAN CEDERA TERJUN TiNGKAT 3 | APA KES Ni…MENYUSAHKAN ORANG JER…?

8 201
Gempar semalam kat KB MALL, Kota Bharu. Tak pasal-pasal carian google meningkat kot dengan keyword ‘gadis kelantan’. Memalukan bangsa, memalukan kaum, memalukan keluarga dan KAU yang cuba ‘bunuh diri’ tu telah memalukan satu Kelantan, negeri yang dikenali juga sebagai Serambi Mekah.  Apa nak jadi dengan budak zaman sekarang. KAU telah menyusahkan banyak pihak. Nasib baik tak mati. KAU tau tak dosa bunuh diri tu dasyat!

Ammboi pun pening dengan perangai bebudak zaman sekarang. Zaman makin canggih, tapi otak makin kebelakang. Sebelum bertindak tu fikirlah baik buruknya dulu. Bukan main nak bunuh diri macam tu jer.
Masalah Keluarga + Cinta
Khabarnya budak ni ada masalah keluarga dan juga masalah cinta. Adoi…lagi teruk la. Kalau macam ni la famili kau tentu makin marah kan. Tapi ammboi harap famili budak ni ambik iktibar la. Renungkan sebaiknya kesilapan mereka. Sebab mereka budak ni nak bunuh diri. Tak ke diorang pun kongsi dosa jugak. Anak tu..jangan dibiarkan mereka sesat dengan dunia mereka.
Masalah cinta satu hal. Jantan manalah yang pedajal kau. Kesian.
Nak baca cerita asal klik SINI
Gambar : SINI
p/s : terjun tingkat 3 nak bunuh diri… kenapa tak cari bangunan lagi tinggi…? hehehe…