KLServer

GADiS KELANTAN CEDERA TERJUN TiNGKAT 3 | APA KES Ni…MENYUSAHKAN ORANG JER…?

| Mar 25, 2011
Gempar semalam kat KB MALL, Kota Bharu. Tak pasal-pasal carian google meningkat kot dengan keyword ‘gadis kelantan’. Memalukan bangsa, memalukan kaum, memalukan keluarga dan KAU yang cuba ‘bunuh diri’ tu telah memalukan satu Kelantan, negeri yang dikenali juga sebagai Serambi Mekah.  Apa nak jadi dengan budak zaman sekarang. KAU telah menyusahkan banyak pihak. Nasib baik tak mati. KAU tau tak dosa bunuh diri tu dasyat!

Ammboi pun pening dengan perangai bebudak zaman sekarang. Zaman makin canggih, tapi otak makin kebelakang. Sebelum bertindak tu fikirlah baik buruknya dulu. Bukan main nak bunuh diri macam tu jer.
Masalah Keluarga + Cinta
Khabarnya budak ni ada masalah keluarga dan juga masalah cinta. Adoi…lagi teruk la. Kalau macam ni la famili kau tentu makin marah kan. Tapi ammboi harap famili budak ni ambik iktibar la. Renungkan sebaiknya kesilapan mereka. Sebab mereka budak ni nak bunuh diri. Tak ke diorang pun kongsi dosa jugak. Anak tu..jangan dibiarkan mereka sesat dengan dunia mereka.
Masalah cinta satu hal. Jantan manalah yang pedajal kau. Kesian.
Nak baca cerita asal klik SINI
Gambar : SINI
p/s : terjun tingkat 3 nak bunuh diri… kenapa tak cari bangunan lagi tinggi…? hehehe…

Category: INFO SEMASA

Comments (8)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. mrs Gee :) says:

    ape laa nk jadik kan.. budak2 zaman skg nih, xtakut dosa, buat keje xpakai otak, susahkan org, susahkan hati mak pak.. bkn setel pun masalh bunuh diri, nambah masalah lg ada..

    kot yer pun panjat laa bangunan tinggi skit kan kan..

  2. Hatim says:

    tino nih bodo nk mapuh(ckp klate)
    kau org tngok video dia,lbih cool….
    klau aku,aku x tolong dah budak nih,biar dia terjun dan mampus….
    buat malu nama kelantan je…

  3. ::nuRuLaDHar:: says:

    aduhaaiii…tak fikir panjang langsung…apelah nak jadi budak zaman skunk kan2..bunuh diri bukan jalan penyelesaian…hmmm

  4. ammboi.blogspot says:

    @mrs.Gee – hehehe…tula..stkt 3 tgkt gimik jer lebih…

  5. ammboi.blogspot says:

    @hatim – betul tu.. memalukan.. masalah besar mcm mana pun kalao dah mmg tak berapa betul tu kira mmg keje gila la kan…

    @Nuruladhar – betul tu..ammboi sokong…

  6. Gecko Art says:

    tak pk panjang betul budak ni
    ingat bunuh diri boleh selesai semua masalah

  7. apik pehe says:

    biler dah perasaan selubungi semua..aper2 perkara pon bleh jadi..isk3..

  8. Anonymous says:

    kalu terjun terus mati xpe…kalo terjun, x mati n cacat seumor idup…baru dia tahu betapa berharganya nikmat idup yang ALLAH bagi..pendek akal betul budak nih!!