BERCUTI HUJUNG MINGGU KE GAMBANG WATERPARK

| Jul 2, 2011 | 16 Comments

SALAM | Terlebih dahulu ammboi nak mintak maaf banyak-banyak sebab tak sempat balas jejak korang semalam. Sedey tul. Sebenarnya ammboi sekarang berada di Gambang, Pahang. Sedang bercuti bersama keluarga. Namun demikian itu bukan alasan untuk ammboi tidak berblogwalking. Kerana ammboi awal-awal lagi sudah menyediakan ‘broadband’ untuk berblogwalking dari sana. Namun atas beberapa kesilapan yang tidak diduga, broadband yang ammboi bawa tu bermasalah sikit. Pagi ini baru ok setelah ‘puas bertekak’ dengan orang Maxis.

Dalam jam 10 semalam ammboi bertolak dari Putrajaya ke Gambang. Sampai kat sini plak pening mencari HomeStay yang telah siap ditempah berbulan nan lepas. Ok la. Nanti ammboi sambung kembali yer. Teruskan bw ke blog ammboi ni yer. Jejak korang pasti akan ammboi balas sebaik mungkin. Insyaallah.


Tags: , , , , , ,

Category: ADMIN, CUTI-CUTI MALAYSIA

Comments (16)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Wanie says:

    macam best je gambang..
    jauh sangat nak pergi..
    selamat bercuti ye ammboi 🙂

  2. cikYana says:

    Wah bestnye pegi Gambang Waterpark
    Yana xsampai lg kesana

    InsyaALLAH jika diizinkan akn smpai juga
    Btw..selamat bercuti ammboi 🙂

  3. caliph says:

    hepi olidei & hepi weekend 🙂

  4. ayung says:

    woaaahhh, mesti best kan..hihi
    selamat bercuti…..:)

  5. Hidayah Shukor says:

    bestnya pegi holiday.. ^^

  6. mama tunz says:

    selamat bercuti …

  7. Awan Fantasia says:

    mcm best je..

    Memang Gempak!!Bahaya!!Jangan Klik!!

  8. kucit says:

    best tu pegi gambang…kt yg nak pegi2 ni pon xsampai2 lg hah…

Leave a Reply

Your email address will not be published.