TOP BLOGGER MELAYU EDISI JULAI 2011

| 05/07/2011 | 12 Comments

TOP BLOGGER MELAYU | Wah..tak sangka blog ammboi.com pun tersenarai dalam TOP BLOGGER MELAYU EDISI JULAI 2011 yang dibuat oleh blogger eiz1004.upprofits.com. Dalam kesibukan tugas harian ammboi cuma ambil masa sedikit jer untuk berblog. Ditambah pula dengan blogpecut kat rumah pulak. Biasala, bloger cikai macam ammboi ni mana boleh harap dengan keyword jer. Kalau korang nak jadikan panduan tambah semangat, ammboi terus terang sasaran harian unique visitors (uv) harian untuk blog ni adalah 1000++ uv sehari. Kalau korang boleh buat lagi banyak, lagi cepatlah ranking korang akan naik. Ok, jum layan dulu list ranking dibawah.

  1. beautifulnara.com (alexa :60/11442,PR4)
  2. blogserius.blogspot.com(alexa :99/24692,PR3)
  3. ohbulan.com(alexa :125/22790, PR3)
  4. denaihati.com(alexa :156/43523, PR4)
  5. 2dayblogger.com(alexa :164/42323,PR4)
  6. benashaari.com(alexa :182/44061,PR4)
  7. amanz.my(alexa :200/46418,PR3)
  8. myresipi.com(alexa :203/40083, PR4)
  9. ohartis.com(alexa :235/44450,PR3)
  10. cikepal06.blogspot.com(alexa :248/50537,PR4)
  11. papagomo.com(alexa :259/41617,PR4)
  12. kujie2.com(alexa :294/60153,PR4)
  13. puanbee.com(alexa :302/72129,PR2)
  14. tukartiub.blogspot.com(alexa :314/56077, PR0)
  15. ariffshah.com(alexa :317/65809,PR4)
  16. izamirridzwan.com(alexa :346/77814,PR2)
  17. faizalfredley.com(alexa :354/64928,PR4)
  18. myglobalnetworks.com(alexa :364/67040,PR3)
  19. penulissenja.com(alexa : 367/109460, PR2)
  20. pendekarberkuda.org(alexa : 372/108577, PR2)
  21. abgteror.blogspot.com(alexa :373/68879,PR3)
  22. azfar9897.blogspot.com(alexa : 384/110276, PR4)
  23. milosuam.blogspot.com(alexa :385/50866,PR3)
  24. gerakan-anti-pkr.blogspot.com(alexa :391/62917, PR4)
  25. borakkosong.com(alexa :394/76619,PR3)
  26. redmummy.com(alexa :395/70147, PR4)
  27. izyan.com(alexa :397/60981,PR2)
  28. amenoworld.blogspot.com(alexa : 403/95501, PR3)
  29. darkniq.com(alexa : 414/103768, PR2)
  30. enciknakal.com(alexa : 415/112703, PR3)
  31. cikgudahlia.com(alexa : 429/104577, PR4)
  32. kupukupukecik.blogspot.com(alexa :430/86103,PR3)
  33. UpProfits.com(alexa : 432/133296, PR4)
  34. ohtidak.com(alexa :448/57085, PR4)
  35. honeykoyuki.blogspot.com(alexa : 450/95802, PR3)
  36. mediamalaya.com(alexa : 455/74818, PR2)
  37. ammboi.com(alexa : 464/102952, PR3)
  38. mediapermatangpauh.blogspot.com(alexa :483/99643,PR4)
  39. wancikgumuzik.blogspot.com(alexa : 494/135285, PR2)
  40. broframestone.com(alexa : 498/112535, PR4)

Tengok dengan usaha yang ammboi buat dapat ler masuk rank walau sipi-sipi jer.. hehe. Kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut berkenaan kelebihan ranking alexa dan pagerank ni boleh lah berkunjung ke blog eiz1004.upprofits.com. Pastinya beliau ada jawapan yang sesuai untuk korang. Insyaallah.


Tags: , , , , , , , , , , ,

Category: ADMIN

Comments (12)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Sites That Link to this Post

  1. Kehancuran Ranking Alexa Faizal Fredley | Faizal Fredley | 14/07/2011
  1. rank no 40… jadi la kan

  2. teynteyn says:

    waaa congrats…
    teyn ni tah bile tah masuk ranking;P

  3. Iqbal says:

    Tahniah amm..

    Semua bloggers hebat kat atas tu… banyak pengalaman..

  4. caliph says:

    congratz.. ada jgak yer msuk kt #37 tu ­čÖé

  5. thomas says:

    wah! Terror juga,tahniah brother.

  6. maternity wear says:

    yang ada pengalaman tu ajar lah sikit

Leave a Reply

Your email address will not be published.