- Advertisement -

SENARAI TOP BLOGGER MELAYU EDISI OGOS 2011 | TERIMA KASIH KAWAN | Dalam kehidupan seharian kita ni memang kita perlukan kawan sebagai peneman, takde kawan maka suramlah kehidupan kan. Begitu juga dalam alam maya ni. Adat berblog jika tidak ada pengunjung maka tiada maknalah blog itu walau secanggih mana sekalipun. Melainkan ada rakan-rakan yang senantiasa sudi berkunjung masuk. Walaupun ammboi sedikit sibuk sejak kebelakangan ini, namun rakan-rakan yang setia memang senantiasa ada sebagai peneman. Itulah namanya kawan. Jasamu akan kukenang. Jangan risau, bait-bait namamu serta ulasan manismu itu segar dalam otak pemikiran ammboi ni. Adalah cara yang bakal ammboi fikirkan untuk memberi ganjaran pada korang ‘si kawan baik’ ini. Ok, tak mahu meleret panjang. Hari ini ammboi nak berkongsi SENARAI TOP BLOGGER MELAYU EDISI OGOS PULA update dari saudara UPPROFITS ni. Selamat berpuasa yer.

Senarai Top Blog Melayu edisi Ogos 2011 | Top 500 Alexa Malaysia

  1. beautifulnara.com (alexa : 56/11462, PR3)
  2. blogserius.blogspot.com (alexa : 81/19978, PR2)
  3. denaihati.com (alexa : 103/25874, PR4)
  4. ohbulan.com (alexa : 104/22997, PR3)
  5. myresipi.com (alexa : 116/32109, PR4)
  6. amanz.my (alexa : 123/34120, PR4)
  7. itsmesaiful.blogspot.com (alexa : 142/57060, PR2)
  8. 2dayblogger.com (alexa : 144/32721, PR2)
  9. benashaari.com (alexa : 192/38745, PR3)
  10. mummynemo.com (alexa : 218/65651, PR2)
  11. milosuam.blogspot.com (alexa : 221/47875, PR3)
  12. tukartiub.blogspot.com (alexa : 223/47923, PR4)
  13. kujie2.com (alexa : 230/49879, PR3)
  14. papagomo.com (alexa : 244/44481, PR3)
  15. jejariruncing.blogspot.com (alexa : 245/107257, PR2)
  16. puanbee.com (alexa : 254/51656, PR2)
  17. cikepal06.blogspot.com (alexa : 263/47553, PR4)
  18. ariffshah.com (alexa : 264/56268, PR3)
  19. abgteror.com (alexa : 266/102394, PR2)
  20. wancikgumuzik.blogspot.com (alexa : 277/66754, PR2)
  21. faizalfredley.com (alexa : 281/61991, PR4)
  22. ammboi.com (alexa : 287/67174, PR2)
  23. ohartis.com (alexa : 301/54083, PR3)
  24. borakkosong.com (alexa : 324/67466, PR2)
  25. melvister.com (alexa : 335/64597, PR2)
  26. akustressgiler.blogspot.com (alexa : 337/106006, PR1)
  27. ohtidak.com (alexa : 339/68052, PR4)
  28. andyhowtt.com (alexa : 351/87428, PR2)
  29. yanmieonline.com (alexa : 359/78107, PR3)
  30. enciknakal.com (alexa : 374/75318, PR2)
  31. ar-rifke.com (alexa : 382/71808, PR2)
  32. redmummy.com (alexa : 383/76630, PR4)
  33. amenoworld.blogspot.com (alexa : 386/72108, PR3)
  34. gerakan-anti-pkr.blogspot.com (alexa : 390/70874, PR4)
  35. sukakereta.blogspot.com (alexa : 393/98893, PR2)
  36. kupukupukecik.blogspot.com (alexa : 399/85802, PR2)
  37. penulissenja.com (alexa : 407/60974, PR2)
  38. izyan.com (alexa : 408/62784, PR3)
  39. cikgudahlia.com (alexa : 409/87084, PR4)
  40. mediamalaya.com (alexa : 410/75441, PR3)
  41. azfar9897.blogspot.com (alexa : 414/80604, PR4)
  42. decrewz.com (alexa : 431/123163, PR2)
  43. azrijohan.blogspot.com (alexa : 437/154255, PR2)
  44. ceritamamat.com (alexa : 438/93694, PR1)
  45. ayeemayam.com (alexa : 443/112426, PR3)
  46. beritasemasa.com (alexa : 450/78589, PR3)
  47. broframestone.com (alexa : 452/85900, PR3)
  48. eyriqazz.com (alexa : 465/95107, PR4)
  49. greenboc.blogspot.com (alexa : 469/91520, PR4)
  50. bom321.com (alexa : 471/105497, PR2)
  51. mediapermatangpauh.blogspot.com (alexa : 473/85424, PR3)
  52. prince91.com (alexa : 477/124770, PR2)
  53. aku-freaky-falcon.blogspot.com (alexa : 482/107325, PR3)
  54. inibelogsaya.blogspot.com (alexa : 489/105631, PR4)
  55. novandri.blogspot.com (alexa : 490/87333, PR4)
*Petunjuk :
(alexa : MY/Global, PageRank) .. Ranking Alexa adalah sehingga 23 Aug 2011 @ 3pm


- Advertisement -

13 COMMENTS

  1. tak pernah plak terfikir nak masuk senarai top blogger bila berblogger…Blogger dengan serius bermula bila bos menyarankan semua anak buahnya memulakan blogger.

  2. tahniah am,tahniah ellen,tahniah bee,tahniah abg teror..hehe..inilah 4 orang blogger yg akak kenal setahun yg lalu dan pada ketika itu mereka semua ni masih pengguna blogspot tapi sekarang mereka sudah maju..akak je yg ketinggalan..kihkihkih

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here