Penduduk di sebuah flat di Jalan Air Jernih, Kuala Terengganu gempar seketika apabila seorang seorang gadis cuba membunuh diri, dipercayai kerana mengalami masalah, malam kelmarin. Dalam kejadian kira-kira jam 10 malam itu, gadis berusia 20-an itu dikatakan telah terjun dari tingkat dua flat berkenaan. Bagaimanapun gadis berkenaan bernasib baik kerana hanya mengalami kecederaan di bahagian badan dan kini dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ).

Memetik kenyataan sumber berkenaan kepada Sinar Harian, sebelum kejadian itu, beberapa penghuni di flat berkenaan dikejutkan dengan bunyi bising suara orang menjerit-jerit seperti dirasuk dari arah rumah yang disewa gadis tersebut. Mengesyaki sesuatu perkara buruk berlaku, beberapa jiran yang terdengar suara itu terus memaklumkan kejadian kepada rakan serumah gadis itu yang secara kebetulan baru tiba. Pada awalnya rakan serumahnya menafikan bunyi bising tersebut dari arah rumahnya kerana tiada penghuni di rumah itu, memandangkan gadis itu sebelum ini jarang pulang.

terjun bunuh diri

Bagaimanapun, selepas terdengar sendiri suara orang menjerit-jerit dan ternampak ada barang dibaling ke bawah, rakan serumahnya itu terus naik untuk membuat pemeriksaan sebelum mendapati pintu rumah berkunci. Rakan gadis itu terus menggunakan kunci yang ada untuk membuka pintu rumah dan sebaik masuk ke dalam, dia dapati gadis tersebut sedang berada di beranda rumah sambil memegang dua bilah pisau. Dia cuba menenangkan rakannya itu tetapi gadis itu tidak menunjukkan sebarang respons dan bimbang kejadian buruk berlaku, dia segera keluar sambil menghubungi polis untuk mendapatkan bantuan, bagaimanapun gadis itu terlebih dahulu terjun.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Zamri Shamsuddin ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan kejadian.


Penulis: ammboi

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : [email protected]]

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.