Kelantan nampaknya bakal berdepan ujian sebenar dalam saingan Piala AFC 2012. Setelah mencipta kejutan kali pertama layak ke saingan Piala AFC, Kelantan juga mencipta rekod yang agak baik dengan layak ke peringkat suku akhir setelah berjaya menyingkirkan Terengganu di pusingan kedua. Dalam undian yang berlangsung, Kelantan bakal berdepan Arbil FC (Iraq) yang kini menduduki tangga pertama Liga Iraq (rekod 25 perlawanan tanpa kalah) serta dalam saingan Piala AFC dengan rekod tanpa kalah juga.

Dalam aksi suku akhir nanti, Kelantan akan bertandang ke Iraq terlebih dahulu pada 18 September 2012 manakala aksi kedua akan dilangsungkan di Kota Bharu pada 25 September 2012. Jadual lain-lain perlawanaan adalah sebagaimana gambar diatas.


Penulis: ammboi

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : [email protected]]

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.