Dikala ramai yang tampil mahu membantu dan mendoakan agar bapa kepada tiga anak Ahmad Reza Samsuddin terus tabah dan dimurahkan rezeki ada pula insan yang sanggup mengeluarkan komen negatif terhadap beliau.

Komen wanita ini terhadap bapa tiga anak naik motor dari Sepang ke Pulau Pinang memang melampau – Ahmad Reza yang menjadi viral setelah nekad menunggang motosikal dari Sepang ke Pulau Pinang untuk pulang ke kampung telah menjelaskan beliau tidak mengharapkan belas ehsan dan pertolongan sesiapa kerana baginya semua itu ujian Allah kepadanya.

Menerusi media sosial, wanita yang ammboi terpaksa sembunyikan nama dan gambarnya itu telah menyalahkan Ahmad Reza atas nasib yang menimpa anak-anaknya.

KOMEN WANITA INI TERHADAP BAPA TIGA ANAK NAIK MOTOR DARI SEPANG KE PULAU PINANG MEMANG MELAMPAU 1

Pada ammboi, semua adalah suratannya. Keluarga ammboi sendiri pun bukannya kalangan orang senang. Namun ibu bapa ammboi berjaya membesarkan kami dengan sebaiknya. Susah, tetapi mereka (ibu bapa) masih tetap berusaha untuk menyenangkan kita.

Berikutan kelantangannya itu, wanita terbabit menjadi bahan cemuhan orang ramai. Tidak pasti apa motif wanita berkenaan memberikan komen sebegitu.

KOMEN WANITA INI TERHADAP BAPA TIGA ANAK NAIK MOTOR DARI SEPANG KE PULAU PINANG MEMANG MELAMPAU 2

Sama-samalah kita berdoa agar ia kembali menjadi manusia normal yang ada sifat berkasih sayang, tolong menolong dan sebagainya seperti mana dipetik dalam satu hadis

KOMEN WANITA INI TERHADAP BAPA TIGA ANAK NAIK MOTOR DARI SEPANG KE PULAU PINANG MEMANG MELAMPAU 3

“Barang siapa membantu keperluan saudaranya. Allah akan (membalas) membantu keperluannya. Barang siapa yang membebaskan seorang muslim dari kesusahan, Allah akan membebaskan satu kesatuan dirinya dari beberapa kesusahan pada hari kiamat.”

Insya Allah.


Penulis: ammboi

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : [email protected]]

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.