Selepas seorang janda anak dua, Wina Lia membuat iklan jual rumah dapat berkahwin dengan tuan rumah, kini seorang lagi janda anak satu turut membuat iklan serupa.

Lagi iklan beli rumah dapat isteri – Indira Astarisa, 37, membuat iklan untuk menjual rumahnya di Malang di Jakarta, dan bersedia untuk berkahwin dengan dengan lelaki yang membeli rumahnya itu. Janda anak satu dan bekas model itu membuat iklan untuk menjual rumahnya dengan harga Rp1.7 bilion (RM471,628).

“Saya merancang menjual rumah, tetapi sekiranya ada pembeli yang sesuai saya tidak kisah untuk berkahwin dengannya. Saya mempunyai seorang anak lelaki dan sudah 15 tahun menjanda,” katanya.

Sejak berpisah dengan suaminya Indira membesarkan anaknya dengan menjadi model sambilan dan berniaga pakaian dan makanan.

“Saya mahu menjual rumah ini kerana mahu dijadikan modal untuk mengembangkan perniagaan selain membiaya pengajian anak saya,” ujarnya.

Kata Indira, sejak iklan itu dibuat pada minggu lalu dia dihujani banyak panggilan telefon yang bertanya mengenai rumahnya, termasuk pembeli dari luar negara.

LAGI IKLAN BELI RUMAH DAPAT ISTERI

“Ramai yang menelefon, termasuk lelaki dari Singapura yang bertanya mengenai rumah ini dan juga tentang diri saya,” jelasnya.

Menurutnya, ada seorang pembeli yang menawarkan harga Rp1.6 bilion (RM443,885) untuk membeli rumah itu, tetapi dia belum memberi kata putus.

Sebelum ini, Wina Lia, 40, menjadi popular di Internet selepas membuat iklan jual rumah dapat tuan rumah. Bagaimanapun, sehingga kini Wina Lia masih belum dapat menjual rumahnya di Sleman, Yogyakarta itu atau mencari calon suami. [mymetro]


Penulis: ammboi

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : [email protected]]

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.