Baru-baru ini kita dikejutkan dengan berita seorang ibu yang berusia 30 tahun terbunuh apabila ‘ditelan’ oleh eskalator namun beliau sempat menyelamatkan anaknya dari turut menjadi mangsa di sebuah pasaraya besar di Jingzhou, China.

Video penuh punca sebenar ibu selamatkan anak maut ditelan eskelator – Melalui rakaman CCTV, mangsa dan anaknya kelihatan sudah sampai ke penghujung eskalator itu apabila tiba-tiba lantai yang menutupi alat itu tiba-tiba runtuh. Ibu itu sempat menghulurkan anaknya kepada pengunjung yang berada berdekatan.

VIDEO PENUH PUNCA SEBENAR IBU SELAMATKAN ANAK MAUT DITELAN ESKELATOR

Berikut ammboi sertakan video penuh mengenai kejadian tersebut. Sebenarnya dua wanita yang sedang menunggu dipenghujung eskelator itu sudah tahu bahagian lantai eskelator itu bermasalah.

Clip trước và sau khi cô gái bị thang máy cuốn tử vong! Ghê quá :'( các bạn chia sẻ đến bạn bè & người thân biết mà cẩn thận nhé![Cân nhắc trước khi xem]

Posted by 2! Idol on Wednesday, 29 July 2015

Harap kejadian ni tak berlaku di negara kita. Mohon pemilik bangunan, shopping complex semua ambil maklum dan pastikan kemudahan eskalator di premis anda dalam keadaan baik dan selamat agar tidak membahayakan keselamatan pengunjung.


Penulis: ammboi

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : [email protected]]

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.